Επίσκεψη
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Άλλη μια φορά στο πρωτοποριακό Μουσείο, από τα ελάχιστα στον κόσμο που εκθέτουν έργα ζωγραφικής και έργα παιδιών από 4 έως 14 ετών. Ιδρύθηκε το 1994. Σκοπός του Μουσείου Παιδικής Τέχνης είναι η ανάδειξη της μοναδικότητας της Παιδικής Τέχνης. Προτείνει ταυτόχρονα μια διαφορετική εκπαιδευτική διαδικασία, μέσω της Τέχνης. Συμβάλλει στην ανάπτυξη της προσωπικής έκφρασης κάθε παιδιού και στη διαμόρφωση μιας γενιάς νέων με ενδιαφέρον για τον πολιτισμό.
Η επίσκεψή μας αφορούσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«Μόνος ή Μοναδικός;
διαφορετικότητα και ρατσισμός»
![]() |
Έκθεμα του Μουσείου |
Εισαγωγή
Η ταυτότητα του Μουσείου
Υποδοχή της ομάδας μας από την ερμηνεύτρια του Μουσείου. Γνωρίσαμε την ταυτότητα του Μουσείου από την κυρία Σταθούλα και συστηθήκαμε κι εμείς.
Πρώτο στάδιο
Ανακαλύπτω τη διαφορετικότητα
Τα παιδιά μέσα από λεκτικό παιχνίδι και παρατηρώντας εκθέματα του Μουσείου που παρουσιάζουν μνημεία διεθνώς αναγνωρίσιμα και παιδιά με ποικίλα χαρακτηριστικά, εντοπίζουν τις ομοιότητες και διαφορές ανθρώπων και πολιτισμών.
Τα παιδιά εντοπίζουν τις διαφορές των ανθρώπων στην εξωτερική εμφάνιση. Μέσα από παιχνίδι σύγκρισης, αντιλαμβάνονται και τις διαφορές που δεν «φαίνονται» και είναι κρυμμένες μέσα μας.
Οι άνθρωποι διαφέρουμε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε, αλλά και στις δεξιότητες και ικανότητες που έχει ο καθένας μας.
![]() |
Έκθεμα του Μουσείου |
Τρίτο Στάδιο
Τα παιδιά μέσα από την παρατήρηση εκθεμάτων του μουσείου, που αναδεικνύουν την ισότητα μεταξύ των ανθρώπων, συνειδητοποιούν ότι όλοι έχουμε τις ίδιες ανάγκες και ίσα δικαιώματα.
«Είμαστε όλοι διαφορετικοί, αλλά ίσοι»
Τέταρτο Στάδιο
Τα παιδιά «τρυπώνουν» σε μια πόλη με σκοτάδι. Σ' έναν ειδικά διαμορφωμένο εκθεσιακό χώρο, καλλιεργώντας τη φαντασία τους, αναδεικνύουν τα συναισθήματα παιδιών και άλλων ατόμων που δέχονται βία λόγω διαφορετικότητας. Βλέπουν τις συνέπειες του ρατσισμού και προσπαθούν να βρουν λύσεις.
Έκθεμα του Μουσείου Έκθεμα του Μουσείου
Πέμπτο Στάδιο
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με εργαστήριο ζωγραφικής.
Τα παιδιά παροτρύνονται να ανακαλέσουν τις εμπειρίες τους σχετικά μ' αυτά που βίωσαν κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος και να δημιουργήσουν ατομικό έργο σε 4 τετράγωνα με θέμα: «Ζωγραφίζω με διαφορετικά υλικά διαφορετικούς ανθρώπους».
![]() |
Δείγμα του Μουσείου |
👉Ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα.
Μάτα, η μπλε ντομάτα
👇
👉Διαφέρουμε; Πάλι καλά!!!
👉Τραγουδήστε κι εσείς!
![]() |
Μήνυμα από το Μουσείο |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.